شناسهٔ خبر: 178403 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معرفی ساختمان الگویی دانش‌بنیان مرکز تحقیقات در همایش روز بتن

سخنرانی ساختمان الگویی دانش‌بنیان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی» و ویژگی‌های این طرح در بیست و دومین همایش روز بتن معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، در روز سوم کنفرانس ملی بتن و  بیست‌ و دومین همایش روز بتن که به همت انجمن بتن ایران در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، سخنرانی با موضوع «معرفی ساختمان الگویی دانش‌بنیان» توسط دبیر دبیرخانه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ارائه شد.

در این سخنرانی مریم دشتی‌زند دبیر دبیرخانه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین با اشاره به اهمیت صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین در تامین مسکن در برنامه کلان کشور گفت: استفاده از فرصت صنعتی‌سازی برای ایجاد بازار پایدار برای محصولات دارای تایید فنی، گواهینامه فنی و دانش‌بنیان و  شناساندن ظرفیت‌های موجود در کشور در این زمینه و ترویج فناوری‌های صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان به شبکه فعالان در عرصه تولید مسکن ضروری است.

در ادامه  ساختمان الگویی دانش‌بنیان مرکز تحقیقات راه، مسکن و  شهرسازی و ویژگی‌های این طرح معرفی شد.

لازم به ذکر است، فراخوان شناسایی تولیدکنندگان محصولات ساختمانی جهت مشارکت در احداث نخستین ساختمان الگویی دانش‌بنیان تا تاریخ ۳۰ مهرماه سالجاری تمدید شده است.